Informasjon til våre kunder og samarbeidspartnere ifm korona-virus

Postet av OBF den 16. Mar 2020

Vi er i en krevende tid med mange nye utfordringer for både enkeltmennesker, familier og virksomheter. Her i OBF gjør vi det vi kan for at alle våre kunder skal kunne ha en så ordinær hverdag som mulig. Vi har iverksatt flere tiltak for å kunne opprettholde normal drift. Det er også iverksatt flere tiltak for å begrense smitte til samarbeidspartnere, kunder og ansatte. Vi ønsker gjennom dette å bidra til den nasjonale dugnaden. 

 

Inntil videre har vi svært begrenset bemanning på kontoret da vi har innført hjemmekontor for de fleste ansatte. Tilgjengeligheten på telefon og e-post er uendret. Det er per i dag ikke påvist smitte hos våre ansatte. Vi tar hensyn til ansatte som er i nær relasjon til personer som er som er i en sårbar situasjon. Dette betyr at vi har innført sterke begrensninger mht direkte kundekontakt inntil videre. 

 

Styrene i borettslag og sameier er nå inne i sin mest hektiske periode i året med forberedelse og gjennomføring av generalforsamlinger og årsmøter. Selv om mange av våre ansatte, pga myndighetenes anbefalinger har hjemmekontor eller har måttet organisere sin arbeidshverdag på en annen måte, er vi tilgjengelige for å bidra til å gjøre styrehverdagen enklere. Vi er tilgjengelige for dere. 

 

Som kunde og samarbeidspartner skal du fortsatt kunne stole på at vi gjør vårt beste for å holde hjulene i gang og yter god kundeservice. Bruk gjerne våre nettsider for å finne generell informasjon. Styremedlemmer har tilgang til informasjon via styreportalen. 

 

Vi vil holde kunder og samarbeidspartnere løpende orientert om hvilke tiltak vi gjør i OBF dersom rådene fra myndighetene endres, eller vi gjør endringer i våre nåværende rutiner. 



0 Kommentar

Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.

Powered by: Bloc