OM OBF


Trenger dere en forretningsfører som har forståelse og kunnskap om hvordan det er å drive et boligselskap?
 
OBF har 60 års erfaring fra bransjen. Gjennom disse årene har selskapet bygget opp en kompetanse som hver dag deles med kundene. Hos oss vil du bli tatt hånd om av serviceorienterte medarbeidere med ulik bakgrunn og erfaring. Vi er stolte av den kompetansen og profesjonaliteten vi representerer.


Som de fleste virksomheter har vi også visjoner, mål og verdier. Vi bruker vår visjon, våre mål og verdier i hverdagen for at kundene våre skal oppleve at det er trygt og godt å være kunde i OBF. Om du ønsker å bli bedre kjent med oss, hvem vi er og hvordan vi jobber, er du alltid velkommen på besøk. Ta gjerne kontakt med oss for en avtale eller en prat.


I det daglige kalles Oslo og Omegn Boligforvaltning AS for OBF av kunder, samarbeidspartnere og ansatte.

Kontakt oss

VÅR HISTORIE


OBF ble etablert i 1956 som et andelslag som skulle forvalte noen av bygårdene som Oslo Kommune hadde ansvar for. Siden den gang har vi fått mange nye kunder både i og utenfor sentrale Oslo. I 2005 ble andelslaget omdannet til aksjeselskap med boligselskaper som eier, med et styre bestående av erfarne representanter fra eierlagene. Har du lyst til å bli bedre kjent med oss og vår historie, er du velkommen innom oss.

Ta kontakt med oss for å avtale tidspunkt.

Kontakt oss

VÅRE AVDELINGER



KUNDESENTERET

Kundesenteret er vår resepsjon og betjener sentralbord og firmapost. Her behandler vi alle eierskifter i tett dialog med beboere og meglere.

FORVALTNINGSAVDELINGEN

 

I Forvaltningsavdelingen finner du forvaltningskonsulentene som er kundenes hovedkontakt. Forvalterne har i hovedsak juridisk og økonomisk kompetanse. Forvalterne bistår styrene med store og små saker for at boligselskapet skal kunne driftes trygt og godt.

OBF REGNSKAPSBYRÅ AS

Regnskapsførene bistår styrene med regnskapsførsel fra a til å og er behjelpelige med alle økonomiske spørsmål fra styrene.


ØVRIGE FUNKSJONER

  • HMS-tjenester

  • Salg og markedsføring

  • Administrasjon

SØKE JOBB


HAR DU LYST PÅ EN KARRIERE I BOLIGBRANSJEN?

I OBF legger vi vekt på å speile den byen vi er en del av. Vi er i dag en organisasjon som består av dyktige medarbeidere i alle ledd. Det ønsker vi også være i framtiden. Ved rekruttering av medarbeidere til OBF søker vi talenter som ønsker å bidra til å utvikle selskapet og gi merverdi til våre kunder.

Vi ønsker også praktikanter velkommen til oss i perioder hvor vi har kapasitet til å tilby en forsvarlig opplæring og veiledning. 

Er du interessert i å jobbe i OBF? Send oss gjerne en åpen søknad.

Send åpen søknad via epost

ANSATTE


Å styre og drifte et boligselskap kan være krevende, og utføres av mange som et oppdrag ved siden av ordinær jobb. Vi i OBF  består av  engasjerte medarbeidere som hver dag er klare til å gi service til styremedlemmer og beboere.

 

Våre kompetanseområder er særlig innen økonomi og jus, men vi kan bistå med det meste som kundene har behov for.

STYRET I OBF


OBF er et aksjeselskap med et styre bestående av representanter fra boligselskap. Det gir et aktivt eierskap med styremedlemmer som kjenner kundenes utfordringer fra sine nåværende eller tidligere styrekarrierer.

 

Styret er valgt av generalforsamlingen.


Styreleder
Thomas Knudtzon


Nestleder
Per Bernard Wright

Styremedlem
Eva Fandal
Styremedlem
Rune Bjerkestrand
Styremedlem
Pedro Kringen
Varamedlem
Svein Gillingsrud
Varamedlem
Marianne Knoph Fallang
Varamedlem
Line Refsnes Christensen


Powered by: Bloc