Naborom sikrer god informasjonsflyt der du bor og gjør styrehverdagen enda enklere.
OBF har gleden av å kunne tilby sine kunder en komplett kommunikasjonsplattform. Naborom senker terskelen for å publisere kunngjøringer, samt gir styret muligheten til å minimere det administrative arbeidet gjennom god informasjonsflyt.
Hjemmeside og app
Styret er ansvarlig for boligselskapets økonomi. God oversikt over økonomien gir trygghet og forutsigbarhet i hverdagen, og grunnlag for å planlegge vedlikehold og investeringer i boligselskapet. Våre autoriserte regnskapsførere sørger for at styret kan være trygg på at regnskapene blir ivaretatt i tråd med god regnskapsskikk.
Fokus på brukervennlighet
Vi har full forståelse for at styremedlemmer ikke nødvendigvis er IT-folk. Derfor har Naborom fokusert på at verktøyet skal være enkelt å ta i bruk – for alle. Mulighetene for å endre, flytte, slette og opprette innhold utføres enkelt. OBF tror dette verktøyet vil bidra til å redusere antall henvendelser fra beboere, samt bidra til økt trivsel i boligselskapet. OBF hjelper dere med å komme i gang, og kan bistå med administrering og publisering underveis dersom styret har behov for avlasting.