OBF har gleden av å kunne tilby sine kunder en komplett kommunikasjonsplattform. Naborom senker terskelen for å publisere kunngjøringer, samt gir styret muligheten til å minimere det administrative arbeidet gjennom god informasjonsflyt. 


Les mer om mulighetene på Naborom.no

Ved bruk av Naborom kan styret kommunisere til beboere via egen hjemmeside og Naborom-appen. Hjemmesidens innhold justeres enkelt av styremedlemmene, mens appen sørger for at beboere kan holde seg oppdaterte når og hvor som helst. 

Styret får muligheten til å publisere innhold på sider som kun er tilgjengelig for beboere, samt sørge for at offentlig informasjon ligger tilgjengelig for eksempelvis potensielle kjøpere og meglere. Både via appen og hjemmesiden kan styret enkelt legge ut siste nytt og varsle beboere via pushvarsler eller e-post. 

Vi har gjort det mulig å opprette arrangementer, nyhetsbrev, nettbutikk, håndtere booking og mye mer. 


Vi har full forståelse for at styremedlemmer ikke nødvendigvis er IT-folk. Derfor har Naborom fokusert på at verktøyet skal være enkelt å ta i bruk – for alle. Mulighetene for å endre, flytte, slette og opprette innhold utføres enkelt. OBF tror dette verktøyet vil bidra til å redusere antall henvendelser fra beboere, samt bidra til økt trivsel i boligselskapet. 

OBF hjelper dere med å komme i gang, og kan bistå med administrering og publisering underveis dersom styret har behov for avlasting.


Dersom dere synes dette virker interessant og er nysgjerrig på hva verktøyet kan hjelpe dere med, gir vi dere gjerne en demonstrasjon. Ta kontakt med forvalteren din for mer informasjon.