OBFportalen
Som kunde i OBF har styret tilgang til OBFportalen hvor all fakturabehandling gjøres elektronisk.
OBFportalen er en enkel og effektiv løsning som gir styret tilgang til tjenester 24 timer i døgnet. Portalen gjør styrearbeidet enklere og raskere. Samtidig sikrer portalen nåværende og kommende styrer oversikt og tilgjengelighet til alle viktige dokumenter. All fakturabehandling gjøres via portalen.
I OBFportalen har styret blant annet tilgang til:
- Elektronisk fakturagodkjenning – varsel om nye fakturaer sendes på e-post
- Regnskapstall- og oversikt og budsjett
- Økonomirapporter
- Oversikt over tidligere betalte fakturaer
- Dokumentarkiv for lagring av budsjetter, regnskaper, protokoller og årsberetninger etc.
- Forsikringsavtaler og skadesaker
- Nyhetsbrev og rundskriv
- Portalen utvides løpende med nye funksjoner som kan gjøre styrets arbeid enklere.
Kontantstrøm i OBFportalen
Er styret usikre på hvordan den økonomiske situasjonen i boligselskapet er? Og hva betyr det egentlig at selskapet har god eller dårlig likviditet? I OBFportalen kan dere nå få fullstendig oversikt – til enhver tid – over boligselskapets økonomi.
OBFportalen forenkler styrearbeidet
Enten du har brukt OBFportalen tidligere eller er helt ny, kan det være nyttig å få fullstendig oversikt over hvilke løsninger den kan by på. Med denne kan styrehverdagen bli vesentlig mer oversiktlig.
Nå kan styret håndtere all e-post i OBFportalen
For å sikre bedre kommunikasjon og tilgang, introduserer OBFportalen en teknologi som gjør det mulig for styret å integrere dagens e-post og samle alt på ett sted.