OBF-portalen
Som kunde i OBF har styret tilgang til OBFportalen hvor all fakturabehandling gjøres elektronisk.
OBFportalen er en enkel og effektiv løsning som gir styret tilgang til tjenester 24 timer i døgnet. Portalen gjør styrearbeidet enklere og raskere. Samtidig sikrer portalen nåværende og kommende styrer oversikt og tilgjengelighet til alle viktige dokumenter. All fakturabehandling gjøres via portalen.
I OBF-portalen har styret blant annet tilgang til:
-
Elektronisk fakturagodkjenning – varsel om nye fakturaer sendes på e-post
-
Regnskapstall- og oversikt og budsjett
-
Økonomirapporter
-
Oversikt over tidligere betalte fakturaer
-
Dokumentarkiv for lagring av budsjetter, regnskaper, protokoller og årsberetninger etc.
-
Forsikringsavtaler og skadesaker
-
Nyhetsbrev og rundskriv
-
Portalen utvides løpende med nye funksjoner som kan gjøre styrets arbeid enklere.