top of page

OBF-portalen

Som kunde i OBF har styret tilgang til OBFportalen hvor all fakturabehandling gjøres elektronisk. 

man working on computer, sitting at table in front of window.

OBFportalen er en enkel og effektiv løsning som gir styret tilgang til tjenester 24 timer i døgnet. Portalen gjør styrearbeidet enklere og raskere. Samtidig sikrer portalen nåværende og kommende styrer oversikt og tilgjengelighet til alle viktige dokumenter. All fakturabehandling gjøres via portalen.

I OBF-portalen har styret blant annet tilgang til:

  • Elektronisk fakturagodkjenning – varsel om nye fakturaer sendes på e-post

  • Regnskapstall- og oversikt og budsjett

  • Økonomirapporter

  • Oversikt over tidligere betalte fakturaer

  • Dokumentarkiv for lagring av budsjetter, regnskaper, protokoller og årsberetninger etc.

  • Forsikringsavtaler og skadesaker

  • Nyhetsbrev og rundskriv

  • Portalen utvides løpende med nye funksjoner som kan gjøre styrets arbeid enklere.

Vi hører fra deg!

Innspurten 11 C

0663 Oslo

Telefon:
22 12 23 40

E-post: firmapost@obf.no

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
bottom of page